banner

בלוג העסקים הקטנים לת-ו-צ-א-ו-ת

בוקר עסקים לגדילה אקספוננציאלית

מוטי אזולאי מייעץ: איך להגדיל את העסק שלכם.

תכירו את העסקים שעשו את השינוי ופרצו את תקרת הזכוכית, קדימה ויצרו צמיחה מאסיבית בעסק שלהם, כזו אקספוננציאלית.

עו״ד גלעד רמתי הגדיל את העסק שלו ב-300%, איש הנדל״ן הרחובתי אורי בצרי הפך ממתווך למשווק נדל״ן מבוסס דיגיטל וגדל ב-500%, הציירת אפרת אילן הרחיבה את המותג שלה לתחום הלבשת הבית והכפילה פעילות, בית התוכנה אקספו תעשיות תוכנה בניהולו של איתי חלף השיק פתרונות נישה בתחומו והכפיל המחזור בשנת הקורונה, מיכל אייזיק מעץ השדה השיקה פתרון חדש ומהפכני בתחום הגיוס והכפילה פעילות ועוד בעלי עסקים רבים אחרים, האם את/ה הבאים בתור לפרוץ את תקרת הזכוכית בעסק שלכם?

הגעתם לתקרת זכוכית? מתקשים לגדול? כך תגדילו את העסק שלכם באופן מאסיבי.
הנה השיטות היעילות במיוחד לצמיחת העסק ולהגדלת המכירות.

סיפור הצמיחה של עו״ד גלעד רמתי, מומחה בתביעות סיעודיות נגד חברות הביטוח

עו״ד רמתי הקים משרד עצמאי ולאט לאט גייס לקוחות ורכש ניסיון ובנה את שמו המקצועי. הגדילה הטבעית שלו נשענה על הפניות באמצעות מכרים ולקוחות מרוצים. עם הזמן פנה לחברות דיגיטל ובנה משפך דיגיטלי, אך הצמיחה הייתה איטית ודרשה מאמצי שיווק ומכירה רבים שבעיקר שחקו את צוות המשרד והתוצאות לא היו משביעות רצון.

מיד בכניסת עו״ד רמתי לתוכנית ׳נבחרת ישראל בעסקים׳ בנינו יחד מכונה עסקית משומנת שמטרתה אחת והיא לייצר שיגרת נקיטת פעולות יום-יומית לכיון המטרות והיעדים אותם הגדרנו יחד במפגש הראשון. המכונה נשענה על פיצוח מודל עסקי המשקלל בתוכו את מודל השירות הייחודי המגיע אל ביתו של הלקוח/ה, הפוטנציאלי/ת למתן ייעוץ וליווי מקצועי למול חברת הביטוח לצד בדיקת מודל התמחרור, בניית תהליך השיווק והמכירה וביסוסו בדיגיטל תוך ייעולו מקמפיין לקמפיין. בהמשך שידרגנו את תשתיות המכירה, הטמענו מערכת CRM ובה בנינו תהליכי אוטומציה, בקרה וגייסנו 2 עובדים למשרד. המכונה העסקית הראתה תוצאות כבר ברבעון הראשון להטמעתה ולאחר חציון עבודה העסק הוכפל וחשוב מזה העסק בנה לעצמו שרירים עסקיים, יכולות וסיפור הצלחה להגדיל עצמו באופן עצמאי ולייצר את הגדילה האקספוננציאלית.


״אני ממליץ בחום לבעלי עסקים החותרים לפיצוח מודל עסקי, בניית משפכי מכירות אפקטיביים ובעיקר לעסקים השואפים למקסם את התקציב השיווק שלהם... העבודה עם מגדלור לעסקים היא החלטה משמעותית ונכונה לעסק שלי״

גם עסקים מצליחים נתקלים בתקרת זכוכית. עסק מצליח המוכר את מוצריו ומרוויח מהם אך בפועל חודש אחרי חודש מחזור המכירות נשאר פחות או יותר קבוע והעסק מתקשה לצמוח/לגדול. גם במקרים בהם בעליו מאמינים בפוטנציאל העסק לתת יותר ממה שהעסק מייצר אבל לא בהכרח יודע איך לעשות זאת. האם גם אתם מרגישים ככה?


הנה סיפור הצמיחה של איש הנדל״ן דודי מצליח, מומחה בנדל״ן מניב ממשרד אדירים שיווק נדל״ן. 

 דודי הגיע ל׳נבחרת ישראל בעסקים׳ עם תשוקה ענקית ליישם את הפוטנציאל האינסופי שבער בתוכו. כבר במפגש הראשון יצרנו את משפך הזהב בו הגדרנו את מפתחות ההצלחה הנדרשים להשגת היעדים לצד המדדים שליוו אותנו לאורך התהליך בכדי לוודא שאנחנו נוקטים פעולות מאסיביות מדויקות אל עבר המטרות במהירות ובעוצמה לייצר גדילה מאסיבית.

לצד זה, יצרנו במשרד נורמות וסטנדרטים חדשים הכוללים התפתחות מקצועית ואישית בכדי לייצר ערך גבוה ללקוח הסופי של המשרד. צוות המשרד הורחב, נוכחות המשרד בדיגיטל גדלה והתוצאות הגיעו, פעילות המשרד הוכפלה בפי שתיים. 



״מוטי מיקד אותי ובעזרתו הכפלתי את העסק שלי תוך חצי שנה... באמצעות הכנסה לעולם הדיגיטל וגיוס לקוחות הפוטנציאלים. תוך חמישה חודשים עברתי את מכירות השנה הקודמת״

הנה סיפור ההצלחה של האמנית אפרת אילן, ציירת ישראלית ובעלת גלריה במתחם דיזיין סנטר בני ברק. 

אפרת אילן ציירת כבר 26 שנה, כשהצטרפה ל׳נבחרת ישראל בעסקים׳ התמקדה בציורים לבית והגלריה היתה ממוקמת בקומה 1- במתחם העיצוב דיזיין סנטר ב״ב. כיום אפרת בעלת גלריה להלבשת הבית בקומת הכניסה והמרכזית במתחם העיצוב דיזיין סנטר ב״ב בגודל פי 3 מהגלריה הקודמת ומציעה ללקוחותיה מגוון פריטים רחב להלבשת הבית: הקירות, המטבח, חדרי הבית, המקלחות ועוד. הכל בזכות מתיחת המותג, יצירת שת״פ אסטרטגים עם ספקים בארץ ובחו״ל כשהכל נשען על פיצוח אחד עיקרי מודל עסקי ומכונה עסקית משומנת המאלצת את העסק לנקוט פעולות מאסיביות יומיומיות אל עבר המטרות והיעדים אותם הגדרנו כבר בתחילת הדרך. הגלריה של אפרת גדלה בפי 3 וזו רק ההתחלה כי המיקוד עכשיו הוא לחנות סחר בינלאומי, פתיחת סניפים נוספים ופיתוח מוצרים נוספים להלבשת הבית.



״בנבחרת הצלחתי לפרוץ חומות ולהשיג יעדים שלא הצלחתי להשיג בעשור האחרון וכך הגדלתי את המחזור שלי בעסק במאות אחוזים תוך מיקוד וקבלת תמיכה בלתי פוסקת של מוטי והצוות״.

בעלי עסקים יש לאן לצמוח ולגדול קדימה. המפתח נמצא בפיצוח המודל העסקי, יצירת מכונה עסקית משומנת ונקיטת פעולות מסיביות.

שואלים מה הצעד הראשון ליצירת גדילה מאסיבית בעסק שלכם,

הצטרפו לבוקר עסקים לגדילה אקספוננציאלית בו נלמד:

?  מה זו גדילה עסקית אקספוננציאלית ואיך ניתן לייצר כזו בעסק שלך.

?  הבנה באיזה עסק אנחנו נמצאים ובאיזה עסק אנחנו באמת צריכים (ורוצים)    להיות.

?  בניית מפת דרכים - הגדרת יעדים ומדדים.

?  מהם מרכיבי המכונה העסקית ואיך לבנות אותה בעסק שלך.

?  איך לבנות אסטרטגיית דיגיטל אורגנית שתביא לקוחות משלמים.

?  איך להמיר יותר לקוחות בפחות תקציב שיווק.

הכנס מלווה בתרגילים פרקטיים וחוברת עבודה אישית אותה תקחו איתכם ליישום בעסק שלכם.
הכנס הקרוב יתקיים ב-13.08.21 בבית ציוני אמריקה תל אביב

לפרטים נוספים מלאו פרטים

נבנה ב - על ידי מגדלור לעסקים

Accessibility Toolbar